LR MK noteikumi par distances līgumu nosaka, ka klientam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atgriezt preci pārdevējam. Taču, tā kā Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12.panta sestā daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā", SIA "MĒBEĻU OUTLETS GIGANT"
patur tiesības atteikt izmantot pircēja atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumos, ja prece netiek atgriezta tās oriģinālajā iepakojumā, preces iepakojums ir būtiski bojāts, ir sabojātas preces plombas, noplēsta aizsargplēve (piemēram, no mobilo telefonu displeja), ir saskatāmas nevērīgas lietošanas pēdas, piemēram., skrāpējumi un tamlīdzīgi defekti.
Gadījumos, kad ar preci iespējams iepazīties, tikai saplēšot vai kā citādi sabojājot preces oriģinālo iepakojumu (piemēram, plēves iepakojumu veļas mazgājamajām mašīnām), iepakojuma bojājums netiek ņemts par pamatu atteikuma tiesību izmantošanas atteikumam. Šādā gadījumā, lai izmantotu atteikuma tiesības, pircēja pienākums ir saglabāt iepakojumu un atgriezt to kopā ar preci, tā kā uz iepakojuma ir norādīts preces sērijas numurs. Lai atteikuma tiesību izmantošana noritētu maksimāli ātri, lūdzam šāda veida precēm atvērt iepakojumu pēc iespējas rūpīgāk.
Ja prece, ko vēlaties iegādāties, nav noliktavā, un tā ir speciāli jāpasūta, Jums būs jāveic garantijas iemaksa 30% apmērā no preces vērtības. Atlikusī summa būs jāsamaksā pirms preces piegādes. Šajā gadījumā Jūs nevarat izmantot atteikuma tiesības. Ja tomēr atsakāties no preces, garantijas iemaksa atgriezta netiek. Garantijas summa tiek atgriezta tikai gadījumā, ja SIA "MĒBEĻU OUTLETS GIGANT"
vienpusēji atkāpjas no līguma. Šādā gadījumā patērētājam ir tiesības saņemt iemaksātajai summai ekvivalentas naudas summas atmaksu.
Kā rīkoties ja vēlaties atgriezt vai atteikties no iegādātās preces?
Ja esat iegādājušies preci www.gigantmebeles.lv interneta veikalā, tomēr vēlaties izmantot savas tiesības vienpersoniski atkāpties no distances līguma un 14 kalendāro dienu laikā atgriezt preci, tad ir nepieciešams:
- Sazināties ar www.gigantmebeles.lv interneta veikala darbiniekiem zvanot uz telefonu +371 25607050 vai rakstot e-pastu uz pasutijumi@gigantmebeles.lv un informēt par savu lēmumu, norādot sekojošu informāciju:
- Jūsu vārds, uzvārds;
- Pasūtījuma numurs (formāts O-xxxxxxx);
- Preces nosaukums;
- Preces saņemšanas datums;
- Pirkumu apliecinošs dokuments (pavadzīmes nr. un datums).
- Pēc tam, kad būsiet mūs informējuši par vēlmi atteikties no iegādātās preces/precēm, uz Jūsu norādīto e-pastu tiks nosūtīta atteikuma veidlapa, ko būs nepieciešams aizpildīt un atsūtīt atpakaļ;
- Preci/Preces, no kurām Jūs vēlaties atteikties, Jums ir jānogādā SIA "MĒBEĻU OUTLETS GIGANT" noliktavā Mellužu iela 15, Rīgā vai arī kādā no mūsu veikaliem Latvijā, taču iepriekš ir jāsaskaņo atgriešanas vieta un laiki ar www.gigantmebeles.lv interneta veikala darbiniekiem, zvanot +371 25607050 vai rakstot uz e-pastu pasutijumi@gigantmebeles.lv;
- Ja Jums nav iespējas preci/preces atgriezt pašiem, tad varat izmantot SIA "MĒBEĻU OUTLETS GIGANT" transporta pakalpojumus. Taču šajā gadījumā prece/preces no Jums tiks paņemtas saskaņā ar SIA "MĒBEĻU OUTLETS GIGANT" piegāžu grafiku;
- Naudas atmaksa notiks tikai pēc tam, kad prece/preces būs atgrieztas SIA "MĒBEĻU OUTLETS GIGANT" īpašumā;
- Ja iegādājoties preci/preces www.gigantmebeles.lv interneta veikalā izmantojāt SIA "MĒBEĻU OUTLETS GIGANT" transporta pakalpojumus un atgriežot preci/preces arī vēlaties izmantot SIA "MĒBEĻU OUTLETS GIGANT" transporta pakalpojumus, piegādes maksa, ja tāda tika maksāta par iegādātu preci www.gigantmebeles.lv, netiks atgriezta;
- Naudas atmaksa tiek veikta izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu klients izmantoja darījuma slēgšanas brīdī;
- Mēbeļu atgriešana notiek 10 darba dienu laikā vai citā laika periodā, pēc iepriekšējās vienošanās.
Atceries! Atteikuma tiesību izmantošanas termiņā patērētājam ir tiesības preci lietot tiktāl, ciktāl tas nepieciešams preces pārbaudei (tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā). Izmantojot atteikuma tiesības, patērētājs ir atbildīgs par preces lietošanu, kas pārsniedz preces pārbaudes nolūkam paredzēto, par tādu preces lietošanu atteikuma tiesību izmantošanas termiņā, kas nav savienojama ar labas ticības principu, kā arī par preces vērtības, kvalitātes un drošuma samazināšanos.
Kā rīkoties, ja esat pamanījuši ražošanas vai transportēšanas defektu?
Nosūtiet mums uz e-pastu defekta fotogrāfijas vai izmantojiet lietotni Whatsapp, tādējādi ātrāk varēsim atrisināt radušās neērtības. Vairāk informācijas par garantijas servisu varat iegūt pa tālruni +371 25607050 vai rakstot uz pasutijumi@gigantmebeles.lv.
Preces garantijas nosacījumi:
- Preces montāža jāveic saskaņā ar montāžas instrukciju;
- Iegādātais produkts jāizmanto tam paredzētajam mērķim un jāuztur atbilstošos apstākļos;
- Garantija attiecas uz mēbelēm, kas ir bojātas transportēšanas rezultātā, kā arī uz defektiem, kas radušies izgatavotāja vainas dēļ.
Pircējs zaudē tiesības uz bezmaksas garantijas servisu šādos gadījumos:
- Pircējs neievēroja mēbeles montāžas instrukciju;
- Preces konstrukcijā ir veiktas izmaiņas;
- Prece ir bojāta pircēja vainas dēļ;
- Mēbeles ietekmēja neparedzami apstākļi (force majeure).